קונורה הוא אנסמבל נשי שמעלה תיאטרון פלייבק לקהל הנשי התורני. מקור השם של ההרכב הוא מהציפור הצבעונית סאן קונורה, המאופיינת מצד אחד בשקט שלה ומצד שני ברעש גדול, ממש כמו חברות ההרכב שבשקט ובחכמה מובילות להתפתחות גדולה בחיי הקהל שלהן.
בהתאם למאפיינים הללו בחרתי לעצב לוגו צבעוני ושמח, שמציג את תנועת החופש כמו בכנף הציפור, ומולו שם האנסמבל בפונט נוכח עם קריצה של שובבות.
מאחורי הפרויקט
העסק מתמחה באפיה ביתית מחומרי גלם יחודיים ובריאים, בשירות חם ואדיב ובלב החם של טליה.
בהתאם יצרתי עבור העסק שפה מותגית מדויקת שתשקף את הייחודיות שבו.
פלטת הצבעים הנבחרת נעה בין חום טבעי שמייצג את האדמה, החמימות והטבעיות לבין צהוב חם שמגיע מעולמות החיטים.
האות ט' בלוגו מזכירה צורת לב ומייצגת את הלב החם והרחב של טליה, ואילו האותיות ש+ה יוצרות ביחד צורה של בייגל, מאפה שמאופיין בניטרליות ונחשב מזין ונגיש, בדיוק כמו המאפים הבריאים של טליה.
מאחורי הפרויקט
יעל דניאל היא סטייליסטית רגשית צבעונית ומלאת אנרגיה. היא מחברת את עולמות הסטיילינג לעולמות האימון הרגשי (NLP) ומתמקדת בהעצמת דימוי גוף חיובי. העסק שלה סובב סביב ההכשרות הרבות שלה והאנרגיה הייחודית שלה, ולכן הלוגו נושא את שמה ומעוצב בצבעים חיים ועליזים שמביאים את האנרגיה הזו לקדמת הבמה.
מיתוג לשמחה עיישה, מורה להוראה מתקנת, שמתמקדת בעבודה עם ילדים בכיתה א'.
שמחה היא אישיות מאוד חמה שמאוד מחוברת לילדים, והלימוד איתה נעשה בגישה שמשלבת המון כייף ויצירתיות. יצרתי עבורה לוגו שמדבר בשפת הילדים, עם פונט וצבעוניות תואמים. העפיפון מייצג את האוירה הקלילה והחופשית בשיעורים, והניקוד באות ש' נדמה גם ככדור משחק. כל אלו מתכתבים עם הסלוגן של העסק: החופש ללמוד בהנאה.
מאחורי הפרויקט
ניסים, הבעלים של חברת ס.א.ל שערים, פנה אליי לאחר שיצא לדרך עצמאית והבין שעל מנת לשדר ללקוחותיו מקצועיות, ולייצר נוכחות בולטת הוא זקוק למיתוג עסקי יציב וחזק. יצרתי עבורו שפה ויזואלית שלמה החל מהלוגו ועד לטמפלט הצעת המחיר ללקחותיו. בחרתי בצבע אדום עז שמשרה תחושת ביטחון, כמו השערים שהחברה מתקינה שנועדו לתת ללקוחותיה תחושת ביטחון במרחב הפרטי שלהם, ושילבתי בלוגו אייקון שמסמל את הפן החשמלי / אלחוטי שבעולם השערים שהחברה מתקינה.
מאחורי הפרויקט
פרויקט מיוחד של מיתוג גמ"ח עיצוב גרפי לעניינים שבקדושה, שהקמתי בתחילת דרכי כמעצבת.
הגמ"ח קרוי ע"ש אמי מורתי מזל ע"ה ומכאן נגזר שמו.
בחרתי לשלב 2 סוגי פונטים, האחד רחב ואיתן, והשני עליז וזורם, ובכך נתתי ביטוי לצדדים שבאישיות המיוחדת של אמי.
מאחורי הפרויקט
הפרויקט הזה נוצר כבסיס להשראה, על מנת לסייע לקולגה שהתחייבה לעבודה מול לקוח, אך הייתה במצב בריאותי מורכב לקראת הדד-ליין וביקשה מעט הכוונה.
הלוגו עוצב עבור חנות בשם פפיון, שמוכרת מוצרי הלבשה ואקססוריז לכל המשפחה ובנויה משלל מחלקות.
לכן יצרתי צורת פפיון מאוסף של ריבועים, שכל אחד מהם מייצג מחלקה אחרת בחנות. הצבעוניות מייצגת את הפניה לשני המינים בסל המוצרים של החנות.
מאחורי הפרויקט
זהו מיתוג שנוצר בעבודת הגמר שלי בלימודי העיצוב הגרפי. התבקשנו לעצב לוגו לרשת בתי קפה עם בידול ייחודי של כבל רשת אישי לכל לקוח. הרשת פונה לאנשים שמעוניינים לעבוד בסביבה חיצונית אך לא להתפשר על התנאים הטכנולוגיים והאוכל הטוב.
בחרתי בצבעים חום, סגול וכתום, שמשלבים בין החמימות של הקפה, הנגישות של המותג והטכנולוגיה שמוצעת ללקוחות. בתוך האות מ' משולבת הצורה של כבל הרשת. וכמובן, שהצבתי נקודה כתומה ורעננה על האות ו' כרפרנס למילה 'נקודה' בשם המותג.
מאחורי הפרויקט
מיתוג שנבנה במיוחד עבור תיק העבודות, ומיועד עבור צלמת שמתמחה בצילומי ניו-בורן.
הלוגו משלב את שמה עם אייקון ייחודי שיצרתי עבורה, שמדמה גם צורת עדשת מצלמה וגם צללית של שני עוברים משולבים זה בזה. הצבעוניות רכה וניטראלית ומתאימה לבנים ובנות כאחד.